رزرو هتل آپارتمان سفرا مشهد ، اقامت در جوار حرم مطهر
نوشته شده توسط : gheirati

همواره قبل از سفر، انتخاب و رزرو یک محل اقامتی در شهر مقصد جزو نکات مهم است که می بایست به آن اهیمت دهید. اگر قصد سفر به مشهد را دارید می توانید از بین هتل های مشهد، رزرو هتل مشهد را انجام داده و اقامت خوشی را در این شهر تجربه کنید. هتل های نزدیک حرم، از جمله هتل های پرطرفدار در بین مسافران در این شهر بوده که با رزرو هتل آپارتمان سفرا مشهد در جوار حرم امام رضا می توانید یک اقامت ارزان در مشهد سپری کنید. با ما در این مقاله از های هتل همراه باشید تا هتل سفرا مشهد را به شما معرفی نماییم.

رزرو هتل آپارتمان سفرا مشهد

درباره هتل آپارتمان سفرا مشهد

هتل آپارتمان سفرا مشهد جزو هتل آپارتمان های تازه تاسیس در شهر مشهد بوده که در سال 1394 در خیابان امام رضا افتتاح گردیده است. 35 واحد اقامتی در 7 طبقه موجود در این هتل آپارتمان پذیرای شما مسافران عزیزی است که قصد اقامت در هتل های نزدیک حرم را دارید.

درباره هتل آپارتمان سفرا مشهد

رفاه مسافران و مهمانان در این هتل بسیار حائز اهمیت بوده از همین رو جهت ارتقا کیفیت خدمت رسانی به آن ها، مجدد در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته است. مسافران با رزرو هتل آپارتمان سفرا می توانند ضمن رزرو ارزان هتل در مشهد در فاصله کوتاهی به زیارت حرم مطهر امام رضا مشرف شوند. همچنین فاصله کوتاه پیاده روی تا مراکز خرید اطراف حرم همچون بازار رضا یکی از بازار های قدیمی شهر مشهد، یکی دیگر از زایای رزرو این هتل آپارتمان به شمار می آید.

امکانات موجود در هتل آپارتمان سفرا

با اقامت در یک از واحد های اقامتی هتل آپارتمان سفرا مشهد در جوار امام رضا، همچون سوئیت فولبرد دو نفره ، سوئیت فولبرد سه نفره، آپارتمان یکخوابه چهارنفره فولبرد، آپارتمان یک خوابه پنج نفره می توانید از امکانات رفاهی بالایی همچون حمام، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنتی در اتاق و ... بهره مند شوید.

امکانات موجود در هتل آپارتمان سفرا

در این هتل آپارتمان تازه تاسیس می توانید از خدمات دیگری همچون آسانسور، لابی، رستوران، کافی شاپ، پرسنل مجرب، پذیرش 24 ساعته، جکوزی و ... برخوردار شده و اقامت دلنشینی را در شهر مشهد تجربه نمایید.

امکانات موجود در هتل

با انتخاب یک سایت گردشگری مطمئن همچون های هتل می توانید با رزرو آنلاین هتل سفر خوشی را تجربه کنید. های هتل با معرفی هتل های مشهد از هتل های 5 ستاره مشهد تا هتل های ارزان مشهد همچنین هتل های نزدیک حرم امکان قدرت انتخاب بالایی را برای شما در رزرو هتل در مشهد فراهم می آورد. همچنین با رزرو تور مشهد می توانید در هتل های مناسب و با کیفیت این شهر اقامت داشته و از دیگر مراکز تفریحی و گردشگری مشهد دیدن نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: